A tak serio to.. DO TEGO NIE DA SIĘ PODEJŚĆ SERIO! Weźcie to ogarnijcie...
http://instagram.com/p/nwhfCCOTuS#
JAK TY MOGŁEŚ COŚ TAKIEGO ZROBIĆ!?
Dobra, może się zacznę zachowywać jak cywilizowany człowiek xD no dobra szeksi to on jest, ale to co zrobił przechodzi ludzkie pojęcie!
I szczerze jak to zobaczyłam to mi się przykro trochę zrobiło... Eh... no nic nie poradzimy, to jego decyzje!

ALE I TAK UWAŻAM ŻE TAM POWINNO BYĆ NAPISANE "POLAND"! Teraz może być koniec... Papatki ;**
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz